...2.0 jest mega ..a z tym "sraniem" nie jest tak źle (jasnowidz jaki, czy co? )
...2.0 jest mega ..a z tym "sraniem" nie jest tak źle (jasnowidz jaki, czy co? )
Porównując krzywe po sofcie twnitnturbo i 2,0 to faktycznie jak na 2 turba wyniki mozna powiedziec średnie,ale tam pewno drzemie potencjał o wiele wiekszy,tylko trzeba by pewnie jakąs większą turbawkę przeszczepić.
Tak czy siak,oba silnik bardzo fajnie reagują na soft.
Możecie powiedzieć ile takie turbo 1649 mozna pompować?? Przeszczep do 1,9 16v nie byłby problematyczny? Jesli wynik oscylował by w okolicach 22xKm to może warto zastanowić sie nad taką turbiną zamiast gtb2056 ??
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 16-03-2011 o 00:01
Nie jasnowidz, kursu wróżki też nie mam
Niewątpliwym plusem ttmjtd jest dół niemniej brakuje luftu aby zrobic naprawdę męską górę całkowicie bezdymną - auto srające ogniem szczególnie świeże i za bądz co bądź niemałe pieniądze to delikatnie mówiąc kiepskie połączenie.
EGT jakie w takim razie?
---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:02 ----------
Przeszczep takiej sprężarki będzie problematyczny -znacząco inna flansza kolektora, jak pamiętam vnt na elektronice a nie podciśnieniu itd...
Pozdro
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Uploaded with ImageShack.us
My engine tuned by CinSoft
Ostatni wykres na seryjnych gratach:
Góra jest mega,ale dół słaby.30 min przed hamowaniem zatankowałem 25l na BP ( stacja na Toruńskiej) i zaraz po wyjeździe ze stacji czułem ,że auto jest słabsze.Efekt to dużo słabszy dół w stosunku do tego co było.Wina paliwa,gdyż Rogalotti dolnych partii obrotów nie ruszał.Wyjeżdżę to paskudztwo,przeczyszczę wtryski,wymienię filtr paliwa i wtedy na sprawdzonym paliwie zrobię jeszcze raz pomiar.Teraz jest duza róznia przy prędkosciach 150+,auto ciągnie bardzo płynnie.Myślę ,że na lepszym paliwie ,kreski będą korzystniejsze.
Oto wykres z hamowni mojej 156. Takie są fabryczne dane 1.9 JTD 105 km,255 Nm . Samochód niestety nie trzymał serii, pokazał błąd przepływomierza, a także gumowa harmonijka (część orurowania ) miała dziurę i zasysała powietrze z silnika - było 93,6 km i 232,3 Nm. Po likwidacji tych usterek i wgraniu softu efekt jest następujący : 17 km więcej i aż 60 Nm momentu obrotowego No i wykres też wygląda znacznie lepiej niż na początku. Teraz autko ma 110 km i 293,9 Nm , szczególnie moment obrotowy bardzo cieszy, akurat będzie do sprawdzenia na torze w Biłgoraju
Tuning robiony w firmie Diesel-Tuning w Brodnicy
LIFE’S TOOSHORT TO DRIVE BORING CARS