Dzisiaj pojeździłem na benzynie i problem nie wystąpił. Silnik pracuje równo. Na gazie czasem można wyczuć drgania.
Czy jeśli będę miał podpięty interfejs na pracującym silniku w momencie gdy zamruga Check Engine, to da się odczytać co jest grane?
Dzisiaj pojeździłem na benzynie i problem nie wystąpił. Silnik pracuje równo. Na gazie czasem można wyczuć drgania.
Czy jeśli będę miał podpięty interfejs na pracującym silniku w momencie gdy zamruga Check Engine, to da się odczytać co jest grane?
Ok. Sytuacja częściowo się wyjaśniła. Okazuje się, że na jednym cylindrze jest za mała kompresja (8 Barów - na pozostałych 14 Barów). Głowica ściągnięta i idzie do sprawdzenia.
Ta głowica to skutek a nie przyczyna.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Ale skutek czego? Lpg? Tak szybko?
Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka
Nic ot tak sobie nie pada.
Jeżeli jest uszkodzona głowica to musi być przyczyna.
Zawory całe?
A stan tłoków ,pierścieni?
Zrób fotki kolektora ssącego.
Interesuje mnie nadal jakość wykonania elementów LPG.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest