Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: panel klimatronik SX a DX

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    94

    Domyślnie

    Co dokładnie z elektroniki przełożyć i czy jest to w miarę nieskomplikowane - w sensie takim, że we wnętrzu są jakieś śrubki i można bez klejenia itp. przełożyć ją spokojnie. Mam pytanie również o czujnik, który jest schowany koło pokręteł za platikową osłoną - taki okrągły. Czy on też się różni, ponieważ rozmiarowo i co do podpięcia oczywiście nie ma różnicy.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    zdejmujesz tylną obudowę, jest na zatrzaski. W środku jest jedna duża płytka i jedna mała (z wyświetlaczem) Nie ma strachu, są one połączone ze sobą. Jak nie będziesz ciągnął na siłe to nic nie popsujesz

    Całość jest przykręcona do przedniej obudowy chyba sześcioma śrubkami na torx 25-30 (nie pamiętam rozmiaru). To chyba tyle. Sprawdz czy w nowym panelu wszystkie pokrętła działają skokowo, to znaczy cykają. JAk nie to są uszkodzone też i w środku będą luźne części. Awaria ich polega na tym, że pękają plastikowe zatrzaski. Ale jak kręcąc pokrętłami słychać i czuć cykanie/przeskoki to jest OK.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    94

    Domyślnie

    Właśnie z tytułu tych pokręteł dokonałem wymiany. Nie "cykały", więc chciałem wymienić panel gdyż zaczęło mnie to już męczyć. W takim razie jeśli znajomy nie będzie mieć wersji europejskiej to przełożę elektronikę.
    Dzięki za info.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    to nie cykanie da się naprawić. Jak rozbierzesz stary panel to w środku będą luźno latały elementy które odpowiadają za cykanie. trzeba je umiejętnie polskadać, polutować
    (wzmocnić, są plastikowe) i będzie działać. Jak zrobisz to źle to nie będzie działać
    Ale jak masz drugą obudowę to łatwiej przełożyć.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-09-2016, 18:18
  2. klimatronik w 156 pomocy
    Utworzone przez bastek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:11
  3. [155] klimatronik
    Utworzone przez rafal_155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-02-2010, 16:45
  4. Klimatronik sie wyłącza
    Utworzone przez lysy76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 11:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory