Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: Chip Tuning + frontowy intercooler

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Chciałbym poczuć tą niby wielką różnice przez wszystkich opisywaną.
    Miałem wrzucony FMIC na seryjnej mapie i dla nie różnicy nie było.
    Pjemność dolotu była ok 70% większa. Więc skąd te mity o tym mega lagu ?

    Naczytaliście się o projektach 600KM+, turbinach wielkości głowy słonia i porównujecie do turbinki w JTD czy tam 2.0 V6TB ? Panowie nie ośmieszajcie się.
    Dokładnie to miałem na myśli.No chyba ,że tekst nie kierowany do mnie.

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Omen ma racje, roznice co prawda sa, bo turbo wstaje minimalnie pozniej, ale np nie ma za to utraty mocy w cieplejsze dni - pare km na plusie i z 200 obrotow przesuniecia malo istotne generalnie.

    Sent from my BlackBerry 8900 using Tapatalk

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    U mnie różnica była praktycznie nie odczuwalna.
    Kwestia zastosowanych rur i ich prowadzenia.


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  4. #24
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał kompot Zobacz post
    Problem leży w spadku ciśnienia w intrcoolerach jednostronnych a nie w lagu.
    to akurat normalne w kazym icku, po ochłodzeniu czynnika spada cinienie.

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    U mnie różnica była praktycznie nie odczuwalna.
    Kwestia zastosowanych rur i ich prowadzenia.
    wiadomo, im wiecej kolan tym wiekszy opór,
    robiłem orurowanie z róznymi srednicami rur, 54, 57, 60 i nie zauwazyłem aby srednica ich miała wpływ na laga.

    pzd

  5. #25
    Użytkownik Ogier Avatar kompot
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GT 1.9JTD Q2
    Postów
    193

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    to akurat normalne w kazym icku, po ochłodzeniu czynnika spada cinienie.
    Nie o to mi chodziło. W IC jednostronnym układ przepływu powietrza powoduje o wiele większy spadek ciśnienia niż w dwustronnych, wynika to z mechaniki płynów. Każde kolano/skręt masy powietrza stwarza opory, tak samo jak po prostu przegrody czy użebrowanie.

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ja od samej turbiny do kolektora mam 57mm. I o ile taką średnicę mamy przy klapie gaszącej to nie widzę przyczyny po co stosować np 51 czy 55mm ?
    Laga nie odczuwałem praktycznie w ogóle. Dodam że do 8v założyłem 1749VB - co już wiele osób na forum stwierdziło że będzie wywalać błąd bądź będzie bardzo późno wstawać. Po wymianie turbiny plus dwustronny IC poczułem raczej że suszara szybciej wstaje od oryginalnej.

  7. #27
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał kompot Zobacz post
    Nie o to mi chodziło. W IC jednostronnym układ przepływu powietrza powoduje o wiele większy spadek ciśnienia niż w dwustronnych, wynika to z mechaniki płynów. Każde kolano/skręt masy powietrza stwarza opory, tak samo jak po prostu przegrody czy użebrowanie.
    akurat stosując ten icek, pozbywasz sie 2 zakretów 180' na rzecz jednego w icku, wiec róznicy nie ma.(choc moim zdaniem chinole przespawywane np. przez FMIC to fuszera, za mały zbiornik jest i z tąd duzy opór.)
    za to jednostronny duzo lepiej wychładza ładunek.

    pzd.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 16-09-2013 o 20:05

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    nikt nie probowal przypasowac icka od np bravo ?

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    A jest sens?
    Jak koszty chińczyka są podobne?


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    na alledrogo juz za 150 wyrwiesz uzywke ale ciekaw bylem czy ktos zakladal i jak to sie sprawdza w praktyce

Podobne wątki

  1. [159] Chip tuning
    Utworzone przez Siner w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 09-02-2016, 22:14
  2. Chip tuning
    Utworzone przez domino281 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2015, 19:08
  3. Chip tuning 1.8 TS
    Utworzone przez Plemek4 w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 22:59
  4. CHIP TUNING 1.9 jtd???
    Utworzone przez P.E.S w dziale Emigranci
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 23:50
  5. chip-tuning
    Utworzone przez zibi_rossi w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-04-2010, 20:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory