Omen ma racje, roznice co prawda sa, bo turbo wstaje minimalnie pozniej, ale np nie ma za to utraty mocy w cieplejsze dni - pare km na plusie i z 200 obrotow przesuniecia malo istotne generalnie.
Sent from my BlackBerry 8900 using Tapatalk
U mnie różnica była praktycznie nie odczuwalna.
Kwestia zastosowanych rur i ich prowadzenia.
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
ex Alfa Romeo GT JTD Q2 http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/98036-gt_1_9jtd_q2_kompot.html
ja od samej turbiny do kolektora mam 57mm. I o ile taką średnicę mamy przy klapie gaszącej to nie widzę przyczyny po co stosować np 51 czy 55mm ?
Laga nie odczuwałem praktycznie w ogóle. Dodam że do 8v założyłem 1749VB - co już wiele osób na forum stwierdziło że będzie wywalać błąd bądź będzie bardzo późno wstawać. Po wymianie turbiny plus dwustronny IC poczułem raczej że suszara szybciej wstaje od oryginalnej.
Ostatnio edytowane przez george11 ; 16-09-2013 o 20:05
nikt nie probowal przypasowac icka od np bravo ?
A jest sens?
Jak koszty chińczyka są podobne?
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
na alledrogo juz za 150 wyrwiesz uzywke ale ciekaw bylem czy ktos zakladal i jak to sie sprawdza w praktyce