Nie ma co się spinać, darmową reklamę masz
Właśnie wróciłem z Warszawy gdzie oddałem samochód do serwisu na Arkuszowej 2a. Na podjeździe same maseratti, ferrari i lamborghini więc może sobie poradzą z moją kapryśną alfą. Dojechałem do Glinojecka jak gdyby nigdy nic, zatankowałem, odpalam auto i dupa nie działa skrzynia. Więc resztę trasy spędziłem oglądając mój samochód za plecami jadąc na lawecie
Pytanie czy skasują Cię jak za ferrari
Wczoraj odebrałem samochód z serwisu, Panowie wymienili mi jeden z zaworów wyboru selekcji w skrzyni bo był ponoć bardziej zużyty niż inne i to on miał być winowajcą, piszę miał ponieważ wsiadłem w auto zadowolony jak cholera, 550 zł zostawiłem ale to nic jadę zadowolony, zatrzymałem się za potrzebą w Płońsku na stacji BP. Wracam do auta, patrzę na wyświetlacz widzę wybrany bieg to 3, myślę ja **** no nie teraz. Znowu zesrała się skrzynia, ten sam problem, jak jadę to jadę ale jak się zatrzymam to katastrofa. Poczekałem prawie 2h jak samochód ostygnie i po 2h odpalił i pojechał, zajechałem do rodziny do Płocka i w poniedziałek zawiozę samochód ponownie do warszawy. Czekając aż samochód ostygnie zadzwoniłem do serwisu i powiedziałem, że jednak nic się nie naprawiło, właściciel był bardzo miły i wręcz zdziwiony chciał otwrzyć mi serwis w sobotę żebym mógł tylko auto zostawić ale na spokojnie oddam je w poniedziałek. Mam tylko nadzieję, że za drugim razem coś znajdą i obniżą koszty ewentualnej ponownej naprawy bo wymieniono mi jakiś element który jak widać działał poprawnie. Z jednej strony tak bardzo wkurzam się na to wszystko a z drugiej jak już jadę tym autem to daje mi taką radochę, że szok Moim zdaniem to elektronika albo sprzęgło. Poniżej zamieszczam link do filmu na którym widać jak autko się zachowuje gdy wbijam biegi i zwróćcie uwagę na dźwięk takie CYK CYK CYK jak auto chce wbić 1.
http://www.youtube.com/watch?v=OEpTmlXPhiQ
Ostatnio edytowane przez porki215 ; 31-05-2014 o 09:23
Miałem podobnie, później nie wbijalo biegów wogole okazało się łożysko oporowe na skrzyni się syplo
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
AR 156 1.8 TS 2002r. Sportivo:- Była
AR 147 2.0 TS 2000r. Selespeed:- Jest
AR kolejna ślicznotka jako druga w planach
Sprawdź kolego najpierw czy nie ma wycieków z układu sterowania skrzynią, potem sprawdź przekaźnik w prawej komorze na nogi ( dla pasażera) za plastikami jest centralka do SS oraz pewien przekaźnik, który może nie działać, potem sprawdź przekźnik w komorze silnika przy akumulatorze (b047e, 4 piny (ważne- nie prostokątny tylko kwadratowy)) on jest odpowiedzialny za załączanie pompy SS, a ten w środku to "przekaźnik rozrusznika", jeżeli z nimi jest wszystko OK. to ja wiecej nie pomogę, sam osobiście miałem taki problem i miałem padnięty ten przekaźnik w komorze silnika. Pozdrawiam