Strona 192 z 207 PierwszyPierwszy ... 92142182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,911 do 1,920 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1911
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Mefsito
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Gullspang Szwecja
    Auto
    AR 147 2.0TS Selespeed
    Postów
    210

    Domyślnie

    Witam i pytam pewnie nie jestem pierwszy który pyta lecz zastanawiam się który kabel i oprogramowanie będzie dobre do mojej 147 co sądzicie o tym zestawie ? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4639185029 czy lepiej zainwestować i kupić ten ? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4622294824 chyba że macie coś lepszego to proszę o poradę i ewentualne info lub linki

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

    AR 156 1.8 TS 2002r. Sportivo:- Była
    AR 147 2.0 TS 2000r. Selespeed:- Jest
    AR kolejna ślicznotka jako druga w planach

  2. #1912
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Było na forum wielokrotnie i ten temat nie jest do tego.
    potrzebujesz minimum kabla np. od Viaken.pl KKL z przełacznikami na engine, airbag i abs. oraz program fiatecuscan,multiecuscan,alfaobd.
    programy na stronie producenta. licencja do kupienia np. u PMFactory.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #1913
    Użytkownik Świeżak Avatar greg111
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Pułtusk
    Auto
    145 1.4 TS 00`
    Postów
    76

  4. #1914
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Mefsito
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Gullspang Szwecja
    Auto
    AR 147 2.0TS Selespeed
    Postów
    210

    Domyślnie

    Gdzieś czytałem że ten viaken nie jest jakiś świetny, ale jeśli masz i twierdzisz że jest spoko to git, chodzi mi o to czy ten kabel + program nada się do kalibracji selspeeda ?

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

    AR 156 1.8 TS 2002r. Sportivo:- Była
    AR 147 2.0 TS 2000r. Selespeed:- Jest
    AR kolejna ślicznotka jako druga w planach

  5. #1915
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Do kalibracji Selespeeda, Kabel VagKKL jest za wolny. Musi byc ELM. Program dowolnie, fiatecuscan lub multiecuscan. Wiecej o kalibracji Selespeeda jest na forum.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. #1916
    Użytkownik Rowerzysta Avatar trebron
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szczecinek
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS
    Postów
    84

    Domyślnie

    Witam,
    mam pytanie odnośnie MultiEcuSCANA
    Czy jest opcja zczytania bieżących nastawień przepustnicy i parametrów adaptacyjnych?
    Chodzi o to , że kiedyś byłem u fachowca, który próbował robić adaptację przepustnicy jakimś programem ale mu nie poszło, auto nie chciało wogóle zapalić. Musiał wgrać ustawienia poprzednie. W związku z tym, czy jakims programem do ECU 1.5.5 można najpier zapisac a pozniej wgrac ponownie paramtery adaptacyjne i ustaiwenia przpustnicy. ? Chodzi o to ze wymienialem sondę lambda i z tego co wiem musze zrobic reset parametrów adaptacyjnych w MES a boję się , że jak Alfinka nie odpali po takiej operacji to nie będe mógl przywrócić poprzednich ustawień :-)

  7. #1917
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    MES i FES to programy do odczytu. Nie można w nimi dokonać zmian w sterownikach.
    Niestety odczyt wartości z każdego czujnika jest w czasie rzeczywistym.
    Jesli zmieniałeś sondę to reset parametrów adaptacyjnych nie powinien sprawić problemów. Robiłem to wielokrotnie i auto zawsze odpalało.
    Nie wiem czym Twój mechanik wgrał ponowne ustawienia przepustnicy ale na pewno nie był to EMS, FES lub AlfaDiag
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  8. #1918
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    Ile razy można pisać że FiatEcuScan (FES) jest starą wersją MultiEcuScan (MES)??

    Rozdzielacie jak by to były różne programy!!!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #1919
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    ale co to zmienia. Ja to wiem, Ty to wiesz i raczej wszyscy to wiedzą.
    Nie mniej jednak można spotkać obydwa programy na sieci, pomimo tego, że jeden jest starszy a drugi nowszy. Oba działają tak samo
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  10. #1920
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    czy ktoś spotkał się z przypadkiem że auto popsuło kabelek? Podpiałem szwagrową alfę ,której kończyła się już bateria i zaczynała "zaświecać" wszystko a po tym połączeniu kabel nie działa

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory