rozumiem, że masz zmierzone przyrosty po portingu na MAHA?
rozumiem, że masz zmierzone przyrosty po portingu na MAHA?
Przyrosty po tych ich wszystkich portingach są po prostu związane z tym że przy okazji wóz, (po naprawie głowicy dobrze ustawionym rozrządzie itd.), wrócił do jako takiej sprawności i nagle te 105 koni się odnalazło i auto jedzie znacznie lepiej. Jak ktoś twierdzi inaczej to proszę się pochwalić wykresami z hamowni. Ewentualnie zdjęciami z przyspieszeń RL czy czegokolwiek co możecie przedstawić jako dowód do dalszych rozważań. Dupohamownia może się znacznie mylić.
Przepraszam Panowie to co wypisujecie jest nie realne. Tak jak super stożki sportowe świece i wiele innych takich. Powtórzę kolejny raz - nikt źle wam nie życzy ani nie stara się wyśmiać ale bawcie się tuningiem modyfikujcie co chcecie zdobywajcie wiedze wydajcie na to kasę itd itd itd. Ale jak zadajecie tak konkretne pytanie i dostajecie odpowiedz której nie oczekiwaliście to nie próbujcie zaklinać rzeczywistości pod własne zdanie, pytacie bo sami nie wiedzieliście i tyle w temacie.
Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 15-10-2014 o 11:48
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Teddy, ja o tym wiem, natomiast większość ludzi wierzy chyba w magię i jedyne co to autosugestia daje przyrosty...
To teraz z praktyki. V6 3.0 24v - zrobione:
1. Przeróbka kolektora dolotowego plus przepustnica 84mm
2. Kolektory wydechowe i cały wydech 3" nisko oporowy
3. Walki wydechowe 276 stopni
4. Strojenie det3 w trybie fi na afr
Efekt - z 240 na 280km i troche niutona. Koszty?
Nie wiem - auto 3voQ zrobione przez GrzesiekK. Przyrost jak widać na poziomie 15-20%.
Porting głowicy przyniesie moze 1% ???