Chodzi o poniższe zdjęcie zmodyfikownaj 159. Wygląda to tak jakby wahacze leżały na odbojach, praktycznie nie ma skoku zawieszenia. Zawieszenie musi mieć jakiś sensowny skok i musi mieć jakieś tłumienie, żeby było bezpieczne. Dość sporo ostatnio wysypało się aut, które jeżdżą 5km/h przez tory tramwajowe, bo mają mega twarde i niskie sprężyny, zawieszenie praktycznie w nich nie pracuje. To nie o to chodzi w sportowym zawieszeniu, żeby w ogóle się nie uginało....
Szczerze mówiąc nie jechałem takim autem, więc nie będę udawał, że się znam. Da się to ustawić w ten sposób, że auto ma jakiś sensowny skok zawieszenia i jakieś tłumienie?
Spoko... dałeś skrót myślowy a ja inaczej zrozumiałem.
W AR takie zawiasy myślę że rzadko się trafiają.
Moj kolega swojego czasu jezdzil Golfem stara poczciwą II z airride i na najnizszym ustawieniu samochod byl praktycznie nie do jazdy ale spojrzmy na ten temat inaczej - stare cytryny mialy regulowane zawieszenia gdzie blotnik zaslanial pol kola co prawda tylko na postoju ale byli magicy co tak jezdzili ja po przejazdzce golfem stwierdzilem ze takie obnizenie to masakra glupota i wogule na zloty oki fajnie to wyglada kazdy ciekawy co to jest ale do normalnej jazdy trzeba odpowiednio sobie wszystko ustawic zeby tym jechac
Jahu Ty masz całkowita racje nie raz na wrocku widzialem auta ktore ledwo co sie poruszaly poobwieszane jak choinka spojlerami i goscia ktory sie gimnastykuje zeby gdzies nie zachaczyc a wez sprobuj sie przejechac takim autem po kocich łbach z szklanka wody na kolanach gwint jest fajna sprawa bo jest mnostwo regulacji a wiec i sensownie da sie wszystko ustawic tyle ze mechanicznie a co do airride to wszystko ustawisz powietrzem i wysokosc i twardosc z tego co pamietam poduszki pneumatyczne sa bardzo czesto spotykane w tych nowych autach słusznej klasy no i zeby to wszystko dzialalo jak nalezy trzeba o to dbać bo koszty napraw to masakra
Była 145 JTD ES 00r.
Była 159 JTDm 16V 06r. boX
Jest Czarna zaraza 159 ViR-r
Nie przesadzajcie;-) wystarczy wozić ze sobą sprzęt i ekipę, i wszędzie się przejedzie :-D
https://youtu.be/4NuHNsjP0nQ
Wygląda to jak zarwany samochód. Nie podoba mi się jak ktoś ma takie coś w aucie. Sąsiad ma mercedesa jak mu gaz uciegnie z amora to właśnie tak siedzi. Kiedyś się go pytałem co mu się stało to mówił że amor siadł.
Nie Nie i jeszcze raz nie. Lekko obniżyć by zmniejszyć dziurę pomiędzy opona a nadkolem ok ale takie coś to MOIM ZDANIEM przesada.
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
Ej no spokojnie - tymi zdjęciami trochę żartowałem to raz a dwa ,że ta 159ka jest na airridzie więc se ją do jazdy podnosi . Iceman sąsiad coś bzdury gada bo wysokość auta to sprężyna nie amor . Jak wyrąbiesz amory to auto co najwyżej buja jak łódka na falach ale stoi praktycznie tak samo ( minimalna różnica -prawie nie zauważalna jest ) . Jak bym nie miał co z kasą robić to sam bym air'a założył bo i mogę wtedy za miasto się wybrać a i posadzić ładnie na autostradzie czy zlocie .
Sąsiad dobrze gada bo niektóre merce mają pompowane amory i jak jest nieszczelność to siada jak ta AR na foto.
Nivomat w AR156 jak jest bez gazu to też siedzi... tam sama sprężyna nie utrzyma ciężaru auta