Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 64

Temat: Uszkodzony MULTIAIR 1.4 MA 170KM przebieg 175k km

  1. #31
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Piotrków Tryb.
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 170KM Vectra 2.0 16v
    Postów
    51

    Domyślnie

    Tak nie jest osmolony, a jeżdżę na selenia star PE i taki wlany . Gwarancja 2 lata. Na tym oleju.
    No właśnie nic nie znalazłem. Tłoczki nie powybijane, cylinderki zero luzów i dokręcone. Może ktoś doradzi żeby coś sprawdzić?
    Płukanka na pewno nie zaszkodzi, muszę też stosować

  2. #32
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mario71 Zobacz post
    Tak nie jest osmolony, a jeżdżę na selenia star PE i taki wlany . Gwarancja 2 lata. Na tym oleju.
    No właśnie nic nie znalazłem. Tłoczki nie powybijane, cylinderki zero luzów i dokręcone. Może ktoś doradzi żeby coś sprawdzić?
    Płukanka na pewno nie zaszkodzi, muszę też stosować
    a faktycznie wszystkie objawy ustąpiły po wymianie modułu ? może ci dobry wyjęli

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał yendras Zobacz post
    Zakomunikowali, że na każdym cylindrze wystąpił "sygnał powrotny prądu aktywacji sterownika elektrozaworu". A potem normalnym językiem, że czeka mnie wymiana MA.
    Mam pytanie:
    - czy z tym można jeździć?
    - kiedy, jakie objawy muszą wystąpić, żeby jechać do nich i zostawić 4 tys.?
    Nie można z tym jeździć, bo jak zawór wyskoczy to może być bieda. Ja jeździłem parę miesięcy w nieświadomości (serwis wprowadził mnie w błąd), jak potem pokazali mi zepsuty aktywator to 3 zawory palcem wyjąłem. Reszta latała jak żyd po pustym sklepie.

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa Romeo Mito 135 KM 1,4 2010
    Postów
    60

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mario71 Zobacz post
    Załącznik 222216Załącznik 222217Wczoraj wymieniony MA. Na razie ok. Całkowity koszt 3290zł +dojazd 230km. MA-2860, uszczelka ok38zł, filtr oleju 95zł hihi fikcja, robocizna 300zł. Olej miałem swój.
    Biorę się za rozebranie uszkodzonego MA, tłoczki normalne ślady użytkowania, cylinderki zero luzów -dokręcone na maxa lub klejone.
    Czy od strony zaworów mogą się też zacinać?
    Jak ja wymieniała pierwszy raz moduł w Aso to auto nie było już na gwarancji, a zapłaciłam mniej niż ty. Po prostu zadzwoniłam do Alfy do centrali, złożyłam oficjalną reklamację, która została uznana i oni już wszystko to załatwiali z Aso i wiem, że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, niż bezpośrednio w Aso, bo w Aso to od razu miałam takie teksty, że tak wszyscy by chcieli wszystko wymieniać za darmo, więc dałam sobie spokój :-) Jeszcze później do mnie dzwonili, ale już w innym tonie :-) Szkoda, że tak nie sprobowałeś. Możliwe, że miałbyś tysiaka w kieszeni i gwarancje na 2 lata.

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Piotrków Tryb.
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 170KM Vectra 2.0 16v
    Postów
    51

    Domyślnie

    Faktycznie mogłem zadzwonić nic to by nie kosztowało . Ale już po fakcie , następnym razem będę dzwonił .

    Objawy znikły, śmiga ok, oddali mi ten co miałem w silniku, przed wymianą go zaznaczyłem

  6. #36
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    AR Giulietta Distinctive 1,4 170KM
    Postów
    7

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Nie można z tym jeździć, bo jak zawór wyskoczy to może być bieda. Ja jeździłem parę miesięcy w nieświadomości (serwis wprowadził mnie w błąd), jak potem pokazali mi zepsuty aktywator to 3 zawory palcem wyjąłem. Reszta latała jak żyd po pustym sklepie.
    W ASO, na pytanie kiedy trzeba wymienić, powiedzieli że może za 5 lat, a może za 5 dni. I że trzeba alfę co jakiś czas "przegonić".
    Jeździ normalnie, ale też nie chcę czegoś popsuć.
    Pytanie: czy już powinienem zdecydować się na wymianę MA ?

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Tego Ci nikt nie powie. Ja jeździłem ponad pół roku ze stukającymi zaworami, bo idiota w ASO mi powiedział na przeglądzie, że "ten typ tak ma". Problemu nie było, mocy nie traciła, ale jak chłopaki od T&T wyjęli moduł to tak jak pisałem - zawory palcem wyjmowaliśmy i w każdej chwili mogła być bieda.

  8. #38
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    AR Giulietta Distinctive 1,4 170KM
    Postów
    7

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Tego Ci nikt nie powie. Ja jeździłem ponad pół roku ze stukającymi zaworami, bo idiota w ASO mi powiedział na przeglądzie, że "ten typ tak ma". Problemu nie było, mocy nie traciła, ale jak chłopaki od T&T wyjęli moduł to tak jak pisałem - zawory palcem wyjmowaliśmy i w każdej chwili mogła być bieda.
    Dzięki, jutro zadzwonię i zapytam - jak i za ile.

    - - - Updated - - -

    A tak przy okazji - diagnostyka w sobotę była przy okazji, bo byłem "wymienić" klamkę wewnętrzną.
    Ale to już inny wątek, opisywany zresztą na tym forum.

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulietta1.4-TRB-170CV-CF5-DISTINTIVE
    Postów
    317

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Tego Ci nikt nie powie. Ja jeździłem ponad pół roku ze stukającymi zaworami, bo idiota w ASO mi powiedział na przeglądzie, że "ten typ tak ma". Problemu nie było, mocy nie traciła, ale jak chłopaki od T&T wyjęli moduł to tak jak pisałem - zawory palcem wyjmowaliśmy i w każdej chwili mogła być bieda.
    Wichura, a przy jakim przebiegu miałeś te stukające zawory? Czy to było na zimno/ciepło w jakimś konkretnym zakresie obrotów?
    DF
    Była 147 JTDm 1.9 Distinctive 2005
    Była 159 JTDm 2.4 SW Q-tr TI 2007
    Jest Alfa Giulietta 1.4-TRB-170CV-CF5-DISTINTIVE x 2

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Zaczęło się przy około 50k km. Stukały non stop.

Podobne wątki

  1. [MiTo] MiTo uszkodzony MultiAir, gdzie naprawić?
    Utworzone przez moe w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-08-2016, 19:59
  2. [Mito] Zmiana softu w 1.4 Multiair 170KM
    Utworzone przez jamrozw w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 25-11-2013, 08:08
  3. Alfa Romeo 156 - warto z gazem fabrycznym z 175k km ?
    Utworzone przez maly_777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 21:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory