Mam pytanie czy pasuje skrzynia szóstka do alfy 166 2.0 ts. 99r?Jeśli tak to czy dodatkowo trzeba coś przerabiać?Ja chętnie kupię taką skrzynie.
Mam pytanie czy pasuje skrzynia szóstka do alfy 166 2.0 ts. 99r?Jeśli tak to czy dodatkowo trzeba coś przerabiać?Ja chętnie kupię taką skrzynie.
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...win_spark.html
w linku masz opis bo ktoś przekładał
Kancelaria Odszkodowawcza RUBIKON Sp. z o.o. - dopłaty do zaniżonych odszkodowań OC
Krzysztof Dudek
Tel: 796-045-012
meil:k.dudek@kancelariarubikon.pl
www.odszkodowania-wysokie.pl
Pasuje na 100 %.poprzedni właściciel zmieniał z myślą że bedzie spokojniejsza jazda i mniejsze spalanie.zawiedziony był tak jak ja. 6...żadne wooow. Niemam co prawda porownania do 5 ale przy 100km/h z 5 na 6 wskakuję a obroty spadają o może 200 obrotów. Myślałem że ok 800 przynajmniej spadną. A spalanie czy na 5 czy 6 i tak 11 lpg. Sądzę że koszty nowej skrzyni plus roboty kupę nieskalkuluje się np z mniejszym spalaniem nawet za 2 lata. Niczego nieprzyoszczędzisz.1 jest strasznie krótka ;(
Ostatnio edytowane przez kotulsky ; 25-01-2014 o 22:39
Szczerze jestem zaskoczony tym co piszecie... wydawało mi się że strasznie wtopiłem biorąc 166 z 5cio biegową skrzynką a tu się okazuje że 6stka wcale nie jest aż tak oszczędna jak mi się wydawało. Rozważałem zakup takiej szóstki do swojej belli ale teraz to sobie podaruje
Może w 2.5 albo 3.0 jest lepiej... może się ktoś wypowie?
wysłano z domowego telefona
W mojej 156 z 6 skrzynią jest około 500 obr rożnicy do 5 biegowej z 1.8 silnikem.
wysłane z nokii 6310i
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
OK.Panowie i o to mi chodziło ,dam sobie spokój z 6tką .Wielkie dzięki.
Ja mam 6b w TB i nie wydaje mi się, żeby jedynka była krótka , sprawdzę tą szóstkę i zobaczę ile u mnie obr. spada w porównaniu do piątki.
W moim 3.0 v6 jest 6ka, wg. mnie nie ma to nic wspólnego z ekonomią . Jak dla mnie różnica między 5. a 6. biegiem jest symboliczna. Skrzynia jest zestopniowana krótko, sportowo, tak że ten 6. bieg to nie jest typowy "nadbieg" tylko normalny bieg roboczy, żeby wycisnąć maksimum momentu z silnika przy większej prędkości. Tak że jeśli ktoś chce w ten sposób oszczędzić, to dla mnie wątpliwy kierunek.
Utarło się tak że ta 6 to dla ekonomicznych względów.a tu...? Żeby se ręką pomachać.
wysłano z domowego telefona