Witam ponownie.
Czy u Was tak samo chodzi pedał hamulca tzn. jakby skokowo ?
Przesiadając się z innego auta do Stelvio zawsze potrzebuje czasu aby się przyzwyczaić do hamowania, brakuje tej płynności ....
Witam ponownie.
Czy u Was tak samo chodzi pedał hamulca tzn. jakby skokowo ?
Przesiadając się z innego auta do Stelvio zawsze potrzebuje czasu aby się przyzwyczaić do hamowania, brakuje tej płynności ....
To chyba jest coś nie tak...
Wysłane z mojego CPH2065 przy użyciu Tapatalka
który rocznik samochodu kiedy był wymieniany płyn hamulcowy ???
I od tego bym zaczynał.
W jakim trybie jeździsz? Ogólnie hamulec działa w zależności od trybu.
W Trybie D reaguje najszybciej, i jest jakby w trybie przygotowania do hamowania ciągle (czy jak nawet delikatnie naciśniesz hamulec to on już delikatnie przybliża klocki do tarcz zeby szybciej zareagować. Teoretycznie N jest najbardziej neutralny i tam powinno to być liniowo.
W A z kolei z moich obserwacji wynika za hamulec jest opieszaly i trzeba mocniej wcisnąć zeby wogole zadziałał. Na początku o mało na bramkach się nie zatrzymałem na autostradzie bo nie spodziewałem się takiej reakcji. Teraz w A to jezdze tylko w wypadku naprawdę trudnych warunków na drodze gdzie zarówno reakcja na gaz jak i hamulec jest nieco ospala.
Sam padał jako tako w żadnym trybie nie reaguje płynnie tylko odpowiedź hamulca różni się w zależności od trybu.
Mi się akurat ta zmiana charakterystyki podoba tylko trzeba zrozumieć jak to działa zeby nie było niespodzianki
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Hamulec jest specyficzny w Stelvio. Poza tym czuje się na nim redukcje skrzyni podczas hamowania.