Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Maglownica przed i po lifcie

  1. #1
    kfz
    Gość

    Question Maglownica , przekładnia kierownicza

    Witajcie,

    szukam informacji, czy przekladnia kierownicza z AR 156 z 1999 roku bedzie pasowac do tego samego modelu, ale z roku 2004, czyli po lifcie.
    Obydwa auta w dieslu. Ja mam wersję TI jesli to ma znaczenie.

    Pomoze ktos?

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez kfz ; 20-08-2011 o 09:04

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar kami_l
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR156 1.9JTD 16V 140/Giulietta 2.0 140
    Postów
    181

    Domyślnie

    najprędzej pewnie EPER pomoże

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Podobno maglownica z przykładowo 99' różni się już od tej z 02'. Ręki nie dam uciąć - tak słyszałem.

  4. #4
    kfz
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki. W takim razie odpuszcze i zregeneruje swoja.

    Pozdrawiam.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Prymus44
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    156 JTD '03
    Postów
    28

    Domyślnie

    Kolego, jakie masz objawy, że regenerujesz maglownicę? Ja powymieniałem wszystko co się dało w zawieszeniu, a w dalszym ciągu na nierównościach słychać stuki. I co dziwne, raz bardziej, raz mniej, raz praktycznie wogóle... Ktoś wskazał możliwą maglownicę, mimo, że moja suchutka jak pieprz. Słyszałem też, że zdarza się, że ta diagnoza nie jest właściwa... Ryzykować?

  6. #6
    kfz
    Gość

    Domyślnie

    U mnie strasznie ciężko działa ukł. kierowniczy. Jeszcze gorzej niz w aucie bez wspomagania, a do tego wydaje z siebie dziwne dźwięki. Odstawiłem do znajomego mechanika i podobno maglownica.

  7. #7
    velpol
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Prymus44 Zobacz post
    Kolego, jakie masz objawy, że regenerujesz maglownicę? Ja powymieniałem wszystko co się dało w zawieszeniu, a w dalszym ciągu na nierównościach słychać stuki. I co dziwne, raz bardziej, raz mniej, raz praktycznie wogóle... Ktoś wskazał możliwą maglownicę, mimo, że moja suchutka jak pieprz. Słyszałem też, że zdarza się, że ta diagnoza nie jest właściwa... Ryzykować?
    A sprawdziłeś gumy na stabilizatorze?

    Cytat Napisał kfz Zobacz post
    U mnie strasznie ciężko działa ukł. kierowniczy. Jeszcze gorzej niz w aucie bez wspomagania, a do tego wydaje z siebie dziwne dźwięki. Odstawiłem do znajomego mechanika i podobno maglownica.
    Tak najprościej... może jednak pompa wspomagania skoro wydaje z siebie dziwne dźwięki (koszt wymiany pompy i naprawy czy też wymiany maglownicy jest bez porównania)... Jakie dźwięki masz na myśli?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał Prymus44 Zobacz post
    Ktoś wskazał możliwą maglownicę, mimo, że moja suchutka jak pieprz. Słyszałem też, że zdarza się, że ta diagnoza nie jest właściwa... Ryzykować?
    Może być sucha, ale luz może być. Nie ma konieczności robienia tego póki nie będzie uciekał płyn

  9. #9
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Jak Ci stuka w maglownicy to wymieniaj tulejki. Nie czekaj jak radzi Kuba156 do wycieku płynu. Zdiagnozować tą wadę jest łatwo. Jest trochę roboty przy wymianie tulejki (zależy z której strony) ale warto. Nie kosztuje to dużo w przeciwieństwie do regeneracji całej maglownicy. Da się to zrobić bez demontażu maglownicy. Wiem bo mnie to spotkao. Poza tym jaka przyjemność jazdy z akustycznym zawieszeniem.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Prymus44
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    156 JTD '03
    Postów
    28

    Domyślnie

    Nie sprawdzałem gum na stabilizatorze, ani niczego innego- bazuję tylko na opiniach kilku niezależnych mechaników. Ja niestety pojęcia bladego w tej materii nie mam, więc muszę wierzyć na słowo, albo sprawdzać tu i ówdzie. Nie wiem jak u Was, ale ja do tej pory spotkałem się zzz... delikatnie mówiąc niechęcią do Alfy... Wystarczy, że pseudomechanik usłyszy Alfa (nie ma konieczności kończenia Romeo) i niestety albo rozkłada ręce, albo się nie podejmuje. Faktycznie spróbuję podrzucić pomysł gum, czy tulejek

Podobne wątki

  1. [GTV] Scudetto przed i po lifcie
    Utworzone przez Gozer1983 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-08-2014, 13:42
  2. Alfa 156 przed a po Lifcie
    Utworzone przez EGONZGIERZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2014, 18:15
  3. AR przed i po lifcie
    Utworzone przez macaga w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-02-2011, 15:57
  4. 156 przeróbka z przed na po lifcie
    Utworzone przez kuris w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-12-2010, 11:34
  5. [147] Progi GTA-look przed i po lifcie..
    Utworzone przez Mariusz AutoDS w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 18:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory