Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Maglownica - prośba o pomoc

  1. #1
    dendryt44
    Gość

    Domyślnie Maglownica - prośba o pomoc

    Moja alfa po raz kolejny trafiła do uzdrowiciela z wyciekiem płynu. Myślałam, że to znów olej silnikowy, jednak tym razem to płyn wspomagania. Okazało się, że to maglownica. Stąd moja gorąca prośba: sama muszę kupić odpowiednią część a na allegro jest tego masa, jednak nie wiem czym się kierować przy wyborze (w miarę) najlepszej. Mogłabym Was prosić o jakieś propozycje czegoś co uważacie jest godne uwagi.

    Z góry dziękuję!

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    353

    Domyślnie

    chyba najlepiej byłoby oddać maglownice do regeneracji, nie wiem jak cenowo, ale na pewno taniej wyjdzie niż nowa (o ile jeszcze produkują), no i wtedy wiesz, że 100% sprawna

  3. #3
    dendryt44
    Gość

    Domyślnie

    a jak to wygląda jeśli maglownica już raz była regenerowana?

    - - - Updated - - -

    chciałabym też prosić o radę czy opłaca się kupić używaną maglownicę za np. 300-400zł choć widziałam i tańsze, np. za niezałe 200zł na szrocie.. gdy nowa kosztuje ponad 1000zł?
    i jaki konkretnie model jest w alfie 145 1,6 TS, żebym nie kupiła czegoś co nie pasuje.

    proszę o pomoc.

    - - - Updated - - -

    np. tu: http://czesci.4cars.pl/samochodowe/A...rownicza,0.php niby podałam model a wyświetla się kilka wyglądających zupełnie inaczej.

  4. #4
    dendryt44
    Gość

    Domyślnie

    podbijam

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar balc3r
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Łomianki, Warsaw, Poland
    Auto
    AR 145 2.0 20VT / Peugeot 3008 1.6 THP
    Postów
    249

    Domyślnie

    Cześć.
    Mam maglownicę od 1.6 TS, tak się składa, że nie jest mi potrzebna , tylko jedno ale, leży od roku zawinięta w folię (po przebiegu 104 tys ~).
    Po zdjęciu widzę, że Twoja jest po lifcie a ja miałem przed.
    Prośba o numer VIN, porównam czy będzie pasowało, ew spiszę numery tej co mam i Sprawdzisz czy podejdzie.
    Co do ceny to w razie czego ustalimy na PW.


    Pozdrawiam
    balc3r
    AR 145 Blu Atollo Met

    Moja Alfa Romeo 145

  6. #6
    dendryt44
    Gość

    Domyślnie

    niestety teraz to niemożliwe, gdyż samochodu nie mam przy sobie.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    VIN znajduje się również w dowodzie rejestracyjnym. Chyba, że tego też nie masz przy sobie

    A może by tak wszczepić maglownicę od 2.0 Tylko pojęcia nie mam czy pasuje plug&play.


  8. #8
    dendryt44
    Gość

    Domyślnie

    potrzebuję na pewno pasującej maglownicy. Jestem w tym temacie kompletnym laikiem więc proszę o rozwianie moich wątpliwości. Maglownica była już raz regenerowana, czy mogę i opłaca się zrobić to po raz kolejny? No i czy warto kupić maglownicę używkę z allegro za np. 300-400zł ? Z tego co wiem to dość duża loteria, ale słyszałam, że na takiej też można trochę pojeździć. Oczywiście jak się dobrze trafi. Co o tym myślicie?

    Czym przy wyborze mam się kierować wyglądem wizualnym? Na co najbardziej zwrócić uwagę?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał balc3r Zobacz post
    Cześć.
    Mam maglownicę od 1.6 TS, tak się składa, że nie jest mi potrzebna , tylko jedno ale, leży od roku zawinięta w folię (po przebiegu 104 tys ~).
    Po zdjęciu widzę, że Twoja jest po lifcie a ja miałem przed.
    Prośba o numer VIN, porównam czy będzie pasowało, ew spiszę numery tej co mam i Sprawdzisz czy podejdzie.
    Co do ceny to w razie czego ustalimy na PW.


    Pozdrawiam
    balc3r
    Niestety nie mogę skontaktować się z Tobą na pw, masz zapełnioną skrzynkę

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    magle chyba wszystkie takie same. mi powiedzieli 1100zl za wszystko czyli demontaz/montaz, uszczelnienie, szlifowanie, zlozenie, zbierznosc, plyn, oslony i cos tam jeszcze. ogolnie zbieralem szczeke z podlogi uzywka to niepewny grunt, bo nigdy nie masz pewnosci, ze za miesiac badz za 10 lat sie nie rozleci nowa to koszt ok. 700zl ale znalezienie to problem.
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,684

    Domyślnie

    Ja kiedyś też płaciłem za regenerację ponad tysiaka z robotą.

    Coś chyba musieli spierd...zielić skoro znów poleciała, szczególnie że masz TS-a, który raczej miliona nie przekręci...

    No niestety koszta są spore.

Podobne wątki

  1. [166] Prośba o pomoc
    Utworzone przez havai w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-09-2014, 22:21
  2. Maglownica do 156 [prośba o zdjęcia]
    Utworzone przez Magik w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 13:48
  3. Prośba o pomoc.
    Utworzone przez FerraEnzo w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 11:13
  4. prośba o pomoc
    Utworzone przez andrewn3 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-11-2007, 20:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory