Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Włącznik/Wyłącznik sprzęgła stopu

  1. #1
    curly
    Gość

    Domyślnie Włącznik/Wyłącznik sprzęgła stopu

    Witam,
    to mój pierwszy wpis więc nie wiem czy aby dobrze temat jest dobrany do problemu. Czytałam forum bardzo intensywnie, ale nie znalazłam takiej samej sytuacji.Przejdę do sedna. Mam AR 147 jtd 1.9 140 km, sprowadzona z Francji (dodam że była bita, nie jestem specem ale może ma to znaczenie), zakupiona w sierpniu. Wszystko działało ok do lutego gdzie ruszając auto zapaliło, był mega mróz, ale nie wykazywał mocy. Zgasiłam, odpaliłam problem zniknął. Myślałam że to pogoda. Sytuacja zaczęła powtarzać się ale w inny sposób, auto odpalam i jak ruszam jest super, pierwsze skrzyżowanie lub inny moment gdzie to "jedynki" trzeba zredukować i .... nic, bieg jest mocy brak, wyłączę, odpalę na nowo i daje gazu dochodzi do 2500-3000 obr idzie gładko ale na tym właśnie miejscu koniec zaczyna nią szarpać drgać nie da się jechać w ogóle. Przeczytałam na forum że może to być przepływomierz itd. Sprawdziłam przy kolejnej okazji i biały dym się unosi. Dałam na komputer dzisiaj i nie ma żadnego błędu oprócz błędu sprzęgła, cokolwiek to oznacza. Chodzi właśnie o włącznik/wyłącznik. I to początek moich problemów bo mechanik wysłał mnie do innego bo on nie wie co to może być. Jako kobieta mam pytanie co ma sprzęgło do mocy?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Sprzeglo nic nie ma do mocy. Wpisz w szukajke blad P0504 to odszukasz moj problem z moca/falowaniem obrotow w tym silniku.

  3. #3
    curly
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki, tylko że dzisiaj ( cały dzień latam po mechanikach i co nie co sugeruje) już w ogóle nie odpalił i zaczął szarpać, potem oczywiście kopyto. Generalnie muli jeśli już jedzie. I zachowuje się tak że jeśli wyprzedzam i jadę już tak ze 160 km i chce przyspieszyć to ledwo ledwo. Jakby na 4500 się zatrzymuje. A kiedyś tak nie było. Nie ma tego wycia na czerwonych oznaczeniach. Czyli jeśli dobrze zrozumiałam to przepływomierz.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Przyczyn może być wiele. Dopiero kompleksowa diagnoza przez podłączenie pod komputer powie Ci co i jak.
    Może to być przepływka, problemy z ciśnieniem paliwa, z ciśnieniem doładowania, a może to być też i EGR...
    Ciężko wróżyć z fusów

Podobne wątki

  1. [159] Wyłącznik Airbag pasażera
    Utworzone przez grabo_s w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 16:13
  2. [145] Wyłącznik abs
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-11-2011, 11:57
  3. Wyłącznik pompy
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 11:57
  4. Gdzie jest wyłącznik ESP?
    Utworzone przez Piots w dziale 147
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 13-11-2010, 23:02
  5. Wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji
    Utworzone przez wodik w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-10-2010, 20:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory