Witam,
mam taki dość skomplikowany problem. Od początku: przy prędkości 120 km/h na trasie auto wyrzuciło kontrolkę awarii systemu EOBD. Samochód zaczął więcej palić i kompletnie stracił na mocy- w ogóle nie czułem turbiny. Po usunięciu błędy FESem zachowywał się normalnie, ale do pierwszej ostrzejszej przejażdżki- problem wrócił. Na początku wyświetlało błąd P0401 (chyba, bo skasowałem,a następnie odstawiłem do mechanika). Mechanik zidentyfikował padnięty zawór turbo. Wymieniony na nowy Pierburga, jednakże na moim (starym) i na tym nowym są inne numery. Podczas jazdy po wymianie też podczas prędkości 120, wszystkie objawy i problemy wróciły.
Podłączyłem się pod kompa- tym razem błąd P0238, jednakże opis błędu identyczny, czyli przeciążenie turbo, bo czujnik odebrał wysoki sygnał.
Sprzedawca upiera się, że numery się różnią, bo Pierburg produkuje nie tylko do Alf, ale także do fiatów, opli, itd swoje części i te numery są, bo... no własnie, tego nie potrafił wytłumaczyć...
Co o tym myslicie? Proszę o szybką pomoc