Witam. W moim aucie kończy się turbo. FES pokazuje zmierzone ciśnienie doładowania przy 2000obr ok 1,1 bara, przy 2700-2800 - 1 bar, przy 3,5 już tylko 0,65 bara, przy 4 tys ok 0,7 - 0,75 bara. Silnik to jtd 115koni. Tylko że auto to stilo z 2004 roku. Jako że tam siedzi turbo gt 1749V zastanawiam się nad zmianą na gt 1749VB. No i oczywiście chip. I teraz jest problem ponieważ gt1749V ma oddzielny kolektor a VB ma razem ze sprężarką. No i trzeba wymienić stronę gorącą ze starej sprężarki. Tylko pytanie do tych co się orientują w tym temacie: Jak to zrobić?
Na allegro widziałem oferty sprężarki VB z wersji 140 koni bez kolektora. Czy to był błąd w aukcji czy takie wersje też istnieją? VB z wersji 150 koni są z kolektorami. Czy podłączenie smarowania jest p'n'p?