Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Demontaż kolektora ssącego V6

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie Demontaż kolektora ssącego V6

    witam koledzy czy ktoś ma jakąś instrukcje najlepiej ze zdjęciami dotyczącą zdjęcia kolektora dolotowego 2,5v6 najlepiej taką krok po kroku bo będę to robił pierwszy raz.pozdrawiam

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,612

    Domyślnie

    Nie przesadzaj nie ma tam wielkiej filozofii. Odpinasz wszystkie wężyki i kabelki, potem harmonijkę od przepustnicy. Następnie popuszczasz spinki na baranach (na tych gumach) i wysuwasz kolektor. Montaż w odwrotnej kolejności.

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    a powiedz mi te rurki na kolektorze sa na szybkozłączkach jak je zdjąć poprostu ściągnąć czy jest jakieś zabezpieczenie??

  4. #4
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Są jeszcze dwie śruby przytwierdzające kolektor do pokrywy zaworów.

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    a powiedz mi te rurki na kolektorze sa na szybkozłączkach jak je zdjąć poprostu ściągnąć czy jest jakieś zabezpieczenie??
    Ty masz 2002 więc jest trochę inaczej ale bez problemu odróżnisz szybkozłączkę od opaski skręcanej

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    cf3 ma uproszczony uklad odmy, ale w zamian sterownik silnika na kolektorze oraz skrzynke z wtyczkami lambd i czujnika stuku.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Udało się go zdjąć dzieki za pomoc koledzy.pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Demontaż kolektora ssącego 1.9 jtd
    Utworzone przez morek100 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-09-2015, 14:53
  2. [GTV] oringi kolektora ssącego
    Utworzone przez ArekD w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 11:19
  3. Demontaż kolektora ssącego JTS
    Utworzone przez pawelpawel w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-02-2014, 15:46
  4. Demontaż kolektora ssącego JTD
    Utworzone przez damiyc w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 17:11
  5. [145] Demontaż kolektora ssącego
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 12:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory