Jaki czas docierać silnik 156 2.0 150"KM
Nowe pierścienie, tłoki, panewki
Jaki czas docierać silnik 156 2.0 150"KM
Nowe pierścienie, tłoki, panewki
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 10-05-2014 o 15:14
Using Tapatalk
Pytać mechanika który składał i weźmie odpowiedzialność za robotę. No i da gwarancję. Musi być wg jego wytycznych dotarte, żeby nie mógł się wypiąć w razie awarii silnika.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
a szlif cylindrów i wału był robiony ?
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
Tak szlif walu i bloku.glowica jest ok
Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
Using Tapatalk
generalnie powinno to być w/g tego co robił, ale pamiętaj o 1 zmianie oleju po jakimś 2 tys km, podczas docierania nie przegrzewamy silnika i unikamy dużego obciążania (zalecane średnie obroty ok 3 tyś) czym dłużej będziesz docierał tym lepiej ja myślę że potrwa to ok 3-5 tyś KM
Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 12-05-2014 o 14:02
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
Ok dzięki wielkie.
Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
Using Tapatalk
Mam problem z 156 2.0 odpala i po chwili gaśnie i jest problem z odpalenie. Od łącze aku na 5 minut i odpala.przejade z 2 km i znowu tosamo
Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
Using Tapatalk
Ja po generalce:
-szlif wału
-panewki główne i korbowodowe
-tuleje tłoków (korbowodów)
-pierścienie
-tulejowanie cylindrów
-remont głowicy
....dostałem wskazówki....
Po pierwszym odpaleniu auto chodziło ok 2 godzin na biegu jałowym.W tym czasie podlegało pełnej diagnostyce komputerowej i całego nowego osprzętu silnika.
Po tej diagnostyce mechanik kazał wyskoczyć mi na A4 i ok 200 km przejechać nie przekraczając 3000obr/min.
Po remoncie mam nalatane ok 70kkm i silnik nie wykazuje żadnego zużycia.Notorycznie przeciągam do 6000 obr/min.
Olej oczywiście co 10kkm Valvoline R 10W60, Od wymiany do wymiany ok 0,5L
Ostatnio edytowane przez kabanow ; 12-05-2014 o 20:16
Na docieranie (pierwszy zalany olej) stosuje się w fabrykach olej mineralny.
Pozostawianie silnika na biegu jałowym po pierwszym odpaleniu jest nieporozumieniem (stara szkoła mechaników druciarzy). Nie chce mi się rozpisywać bo będzie wojna ale powolne docieranie to na przyszłośc zamulanie silnika. Ten kto czai o co chodzi z napieraniem ciśnienia gazów na pierścienie, glazing, rozciąganie korobowodów na pewno nie będzie docierał silnika na postoju tylko przez pierwsze 2500 będzie jeździł w pełnym zakresie obrotów (bez przegrzewania, przeciążania), hamująć również silnikiem. Po 2500 zmieniamy na olej syntetyk wraz z filtrem.