Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: Giulietta 1.4 MA 170KM(196KM) --->215 KM Unitronic Stage1

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4T MA Distinctive 2011 - kasacja :( ---> Giulietta 2013 170@215KM Sport + Premium
    Postów
    41

    Domyślnie Giulietta 1.4 MA 170KM(196KM) --->215 KM Unitronic Stage1

    Wczoraj wreszcie podciągnąłem moc w mojej Alfie i jakie było zaskoczenie moje i tunera gdy po pomiarze serii na hamowni na wykresie wyszło 191 KM, druga próba pokazała 195 KM i trzecia 196,5 KM

    Zdziwienie tym większe bo jak się okazuje nasze 1.4MA na ogół w serii wykazują 159-165 KM. Wygląda na to, że zdrowa sztuka mi się trafiła z analizy pomiaru wychodziło, że ciśnienie w mojej turbinie jest wyższe niż w pozostałych Alfach które były sprawdzane. U mnie jest 1,5 bara a w pozostałych było to na poziomie 0,5.

    Po zmianie oprogramowania wyszło 214,5 KM i 326 Nm co jest chyba rekordem jeśli chodzi o MultiAir
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	10329720_10201909503609054_6429494721195459578_o.jpg
Wyświetleń:	283
Rozmiar:	99.4 KB
ID:	133009  

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    1.5b doładowania zamiast 0.5b w serii? Mało możliwe...

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4T MA Distinctive 2011 - kasacja :( ---> Giulietta 2013 170@215KM Sport + Premium
    Postów
    41

    Domyślnie

    196 KM w serii tez uważałem, że to malo możliwe

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    Cytat Napisał chicco Zobacz post
    U mnie jest 1,5 bara a w pozostałych było to na poziomie 0,5.
    z atmosferycznym chyba .....
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Pojedź na inną hamownie i sprawdź Większość "garażowych" hamownii kalibrację widziało tylko w fabryce.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    215KM na wtryskiwaczach 220 cm/3bar? Sprawdzilbym auto na innej hamowni z pomiarem AFR. Jak dobrze wystrojony to powinienes miec od momentu kiedy masz pelne doladowanie do 6000 tys obr lambda 0.80-0.81 i od 6000 do odcinki lambda 0.83-0.85. Wtryski tak max na 80% zeby byl zapas wrazie czego gdy komp bedzie chcial podlac troche wiecej benzyny.
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 31-05-2014 o 19:14

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4T MA Distinctive 2011 - kasacja :( ---> Giulietta 2013 170@215KM Sport + Premium
    Postów
    41

    Domyślnie

    Unitronic ma dobrą renomę i sporo Alf i Abarthów obrabiają... Polecam się zaznajomić Audi R8, Bentley, Maserati... raczej daleko im do garażowych hamowni https://www.facebook.com/UnitronicPoland?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    Spoko. Nikt nic nie ma do hamowni maha w unitronicu. Chodzi bardziej o to zeby zrobic pomiar na innej hamowni z pomirem afr naniesionym na wykres, zebys wiedzial co tak naprawde zrobili w twoim aucie. Jakie EGT masz przy pelnym bucie na 5 biegu tak w przedziale 6000 - 7000 obr?

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał chicco Zobacz post
    Unitronic ma dobrą renomę i sporo Alf i Abarthów obrabiają... Polecam się zaznajomić Audi R8, Bentley, Maserati... raczej daleko im do garażowych hamowni https://www.facebook.com/UnitronicPoland?fref=ts
    Spoko, ale i tak nie ogarniają możliwości niektórych podstawowych produktów w tuningu...

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Nie ufam niektórym "proffffesjonalnym" tunerów, jak jedna z chyba najbadziej znanych firm V*G tak pięknie uturbiła i zakuła koledze honde, że potem pół roku bujał się z ogarnięciem autka

    Sam po chipie udałem się do innego tunera na sprawdzenie i ewentualne korekty, na szczęście było to zbędne.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

Podobne wątki

  1. Zakup GIULIETTA 1,4 TB 170KM czy 1,75 TBI 235KM ?
    Utworzone przez AdrianRS w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-09-2015, 21:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory