Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem z uskokiem od 2200 obrotów.

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    147 1.9 JTDM 16V
    Postów
    10

    Domyślnie Problem z uskokiem od 2200 obrotów.

    Witam

    Turbo, przeplywka, filtr powietrza oraz nowe przewody od overboosta wymienione!. Auto no bajka pędzi jak bestia i jest super. Tylko przed wymianą miałem spora turbodziure, teraz ona dalej jest ale o wiele mniejsza. Autko dopiero od 2.200 obrotów budzi się i pędzi. Co może być jeszcze powodem turbodziury? Czujnik doładowania jak myślicie może źle pracować pomimo nie wywalania błędu?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Koks
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Knurów
    Auto
    AR 147 1910 JTD CF3 8V 115KM/85 KW (DISTINCTIVE)
    Postów
    626

    Domyślnie

    Egr zaślepiony?

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    147 1.9 JTDM 16V
    Postów
    10

    Domyślnie

    Nie jest zaślepiony? Był czyszczony i mechanik sprawdzał na komputerze jego działanie i było dobre, więc to nie to. Zresztą znajomi mają Alfy nawet starsze od mojej i auto budzi się od około 1800 tyś obrotów. Dodamm że nieiktórzy nie czyścili nawet EGR!
    A czy czujnik doładowania w kolektorze może dawać takie objawy?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Tak,tez może. Jest podwieszony temat o bledzie MSCF,wykonaj wszystko co tam napisano.Zmienna geometrie tez bym przeczyscil-spokój na lata.

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Może to banał, ale sprawdź rury ic czy są solidnie zapięte.

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,288

    Domyślnie

    A czujnik ciśnienia doładowania sprawdzałeś? Może bez wywalania błędu źle działać. Ja miałem przetarty jeden kabelek, a i tak błędu nie pokazywało. Zależnie od humorów raz miał mega turbodziurę, a raz nie jechał wcale od góry.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Podobne wątki

  1. [156] Problem z falowaniem obrotów
    Utworzone przez piterr999 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-12-2015, 11:41
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 19:26
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 14:01
  4. [159] 1,9 jtdm czkawka przy obrotach 2200
    Utworzone przez SBB w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-03-2011, 19:12
  5. Problem z uzyskaniem Wysokich obrotów...
    Utworzone przez kfiat83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-12-2008, 19:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory