Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: LPG na mrozie wysiada...

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie LPG na mrozie wysiada...NIEKONTROLOWANE PRZEŁĄCZENIE Z LPG NA BENZYNĘ

    Witam,

    Kolejny problem tym razem z instalacja LPG. Przy jeździe po mieście problemu "za bardzo" nie ma oprócz tego, że ma "lekkiego" muła Gorzej jest w trasie. Po przejechaniu kilku lub kilkudziesięciu km (nie ma reguły) zaczyna szarpać przy każdym wciśnięciu lub puszczeniu pedału gazu oraz przy każdej zmianie biegu przez automat aż po chwili przerzuca na benzynę. Po chwili mogę znowu przełączyć na LPG, ale sytuacja się powtarza...?

    Licze na jakieś wskazówki zanim się do gazmenów udam
    PS. Wymiana filtrów i regulacja ostatni raz w październiku. Od tamtej pory przejechane ok 8 tyś. km.
    Termostat wymieniony tydzień temu i temp. 90 st (myślałem, że to była przyczyna bo wtedy w trasie nie trzymał temp.).

    Z góry dzięki, Pozdro
    Ostatnio edytowane przez kelpin ; 20-03-2011 o 13:14

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jedź do gazmenów, pewnie nie dogrzewa Ci się reduktor.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Jedź do gazmenów, pewnie nie dogrzewa Ci się reduktor.
    A na co się nastawiać jeśli to będzie to? Jakaś poważniejsza naprawa/wymiana?
    Chodzi o to, ze w tym tyg za bardzo nie bede miał czasu na poważniejsze naprawy...

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Nie wiem jak wpięli się ogrzewaniem reduktora w układ wodny więc nie będę wróżył z fusów, druga sprawa pogadaj żeby Ci węże wodne wsadzili w piankę do ocieplania rur, nie będziesz tracił zbędnie temperatury zanim płyn dotrze do reduktora, bo tych węży to masz tak w sumie z 3 metry od silnika do reduktora w obie strony licząc.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał kelpin Zobacz post
    Witam,

    Kolejny problem tym razem z instalacja LPG. Przy jeździe po mieście problemu "za bardzo" nie ma oprócz tego, że ma "lekkiego" muła Gorzej jest w trasie. Po przejechaniu kilku lub kilkudziesięciu km (nie ma reguły) zaczyna szarpać przy każdym wciśnięciu lub puszczeniu pedału gazu oraz przy każdej zmianie biegu przez automat aż po chwili przerzuca na benzynę. Po chwili mogę znowu przełączyć na LPG, ale sytuacja się powtarza...?

    Licze na jakieś wskazówki zanim się do gazmenów udam
    PS. Wymiana filtrów i regulacja ostatni raz w październiku. Od tamtej pory przejechane ok 8 tyś. km.
    Termostat wymieniony tydzień temu i temp. 90 st (myślałem, że to była przyczyna bo wtedy w trasie nie trzymał temp.).

    Z góry dzięki, Pozdro
    Uzupełnij płyn chłodniczy, wymień termostat

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Uzupełnij płyn chłodniczy, wymień termostat

    Czytaj ze zrozumieniem, jasno napisał że termostat nowy założył tydzień temu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Czytaj ze zrozumieniem, jasno napisał że termostat nowy założył tydzień temu.
    No fakt termostat wymieniony co nie znaczy ze jest sprawny. Jeżeli jest 100% sprany to podejrzewam pompe do wymiany ale mysle ze problem nie leży w połączeniu z uwagi na to ze auto już jakiś czas jeździ, chyba ze ktoś miedzy czasie coś zmienił.

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    No fakt termostat wymieniony co nie znaczy ze jest sprawny. Jeżeli jest 100% sprany to podejrzewam pompe do wymiany...

    Jakby miał pompę do zmiany, to już dawno by ten silnik ugotował ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    kelpin napisz kiedy zmieniales filtry gazu jaki masz przebieg na gazie. Moze byc sytuacja ze ciśnienie gazu rośnie lub maleje i nie będzie to miało nic wspólnego z ogrzewaniem. często zdarza sie ze mieszanka propanu i butanu jest nieprawidłowa, przy niskich temperaturach po prostu gęstnieje i przy BRC 24 nic na to nie poradzisz ponieważ nie posiadasz możliwości korekty.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 29-12-2010 o 14:18

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    No to powtorze jeszcze raz

    Filtry gazu zmieniane 8 tyś km temu.

    Instalacja ma najechane około 30 tyś. Gdy było ciepło nie było problemów.

    Temperatura silnika prawidłowa - wymieniony termostat i pompa wody przy okazji wymiany rozrządu ( przejechane ok 4 tyś.).

    Gaz tankuje tylko na firmowych stacjach, nie z przydomowych butli.

    Generalnie problem zaczął się przy pierwszych mrozach (było - 15), teraz jak jest koło -10 powtarza się.

Podobne wątki

  1. [159] Odpalanie w mrozie
    Utworzone przez Glowcio24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 251
    Ostatni post / autor: 29-01-2016, 23:23
  2. Skrzypi na mrozie.
    Utworzone przez werter81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 22-01-2011, 15:39
  3. Odpalanie na mrozie??
    Utworzone przez sylwek9161 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2010, 22:19
  4. [146] Odpalanie w mrozie.
    Utworzone przez solaris2007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-12-2008, 15:44
  5. [164] 2.0 TS - odpalanie na mrozie ..
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 07:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory