Poniżej plik do pobrania z wynikami jazdy na torze Bilgoraj.
WYNIKI
Poniżej plik do pobrania z wynikami jazdy na torze Bilgoraj.
WYNIKI
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
No ja też tego nie rozumiem... dziwnie skonstruowana tabela wyników...
a miało być zliczane 3-4 najlepsze czasy? trudno mi się pogodzić że w generalce jestem za megane
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
ehhhh.... 7 w generalce.... liczyłem na więcej.... Nawet profi zaślepka nie pomogła... Niby poprawiłem wynik z wrocławia o 3 pozycje ale niedosyt pozostaje. Niestety sportwagon nie nadaje sie na tego typu zawody skoro 115 konny 147 Tomka pokonał mnie w każdym przejeździe... Trzeba szukać innego auta
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
też mi się gdzieś obiło o uszy jak rozmawiałem z tym gościem z obsługi toru że jeden najsłabszy czas wypadnie ale to była taka w sumie ich luźna propozycja a ostateczna decyzja miała należeć do nas.
a co do wyników to rozumiem że jak będąc na 11 miejscu z takim samym czasem jak osoba z 10go to jesteśmy ex aequo na 10 razem? No chyba że w takim wypadku o kolejności decyduje jakiś inny czynnik? Może np moc i pojemność to byłbym 10
klasyfikacja wg 3 najlepszych przejazdów:
fajną miałem przewagę nad Kamilem ;D
Ostatnio edytowane przez bobryt ; 16-08-2011 o 12:06
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
Hehe, no dokładnie
Ja niestety jeśli chodzi o tor jestem bardzo nieusatysfakcjonowany, liczyłem na więcej... ale niestety jak się okazało stosunek masy do mocy na torze robi swoje i "biały czołg" nie dał rady... pomijam sprawę umiejętności, bo te można by mierzyć jeżdżąc takimi samymi autami (chociaż i one grają tu dużą rolę), ale wyraźnie wychodzi w takich sytuacjach właśnie wielkość i masa auta...
Ale nie ma co, mam nadzieję, że moc niedługo wzrośnie, założę lepsze oponki i może następnym razem czasy będą lepsze
A jeśli chodzi o "freestyle" to wydaje mi się, że tak chłopaki nazwali tą drugą próbę po delikatnej zmianie trasy... ale mogę się mylić
Pozdrawiam Camil
Freestyle to druga delikatnie zmieniona trasa, gdy mogliśmy poupalać sobie do woli, na początku mierzono czasy później można było szaleć aż opon zbrakło - generalnie nie miała wpływu na wyniki z toru, ot po prostu dla zabawy dodatkowej coś tam pomierzono.
Sam tor dużo pokazał, że umiejętności swoją drogą ale masa auta też ma bardzo duży wpływ. Dobrze widać to na przykładzie mojej 156 i 147GTA Tomka Magiery gdy cięliśmy się na ułamkowe części sekund, szczerze powiem że moje czasy były już na pograniczu pójścia w plener o czym parę osób które miały okazję usiąść na prawym fotelu się przekonało, 147GTA zwinniejsze trochę więcej KM/Nm i jednak lżejsze od mojej 156 z pełnym LPG na pokładzie na którym zresztą te czasy były kręcone, inna sprawa że nie ominie mnie jednak pójście w fele 17 cali i kapeć 225.
Niemniej jednak tor bardzo udany, fajnie że była walka do ostatniego przejazdu, liczę że za rok ponownie się spotkam z Tomkiem i powalczymy znowu.
Ps. mile widziany sponsor nowego ogumienia ;] Yokohamy zjeździłem niemal do zera
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts