Witam, przed zlotem 2012 zastanawiam się czy brać udział z zmaganiach na torze. Nigdy nie jeździłem wyczynowo po torze i zastanawiam się czy dla laika jest to opłacalne i warte zachodu? Jakieś rady, wskazówki?
Witam, przed zlotem 2012 zastanawiam się czy brać udział z zmaganiach na torze. Nigdy nie jeździłem wyczynowo po torze i zastanawiam się czy dla laika jest to opłacalne i warte zachodu? Jakieś rady, wskazówki?
Dokładnie tak. Tu nie chodzi o kręcenie nie wiadomo jakich czasów. Ja byłem w zeszłym roku w Biłgoraju pierwszy raz na torze, przejazdy na spokojnie a zawsze to jakieś nowe doświadczenie. 100% zadowolenia - warto.
Można było w zeszłym roku zaliczyć chyba 7 przejazdów więc jak ktoś chce spróbować pierwszy raz to ma dobrą okazję. Mój przejazd poniżej
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Ja jeździłem niedawno po prawdziwym torze (a nie po placu z pachołkami ) po raz pierwszy i wrażenia:
- po pierwsze - super zabawa
- po drugie - sporo dowiadujesz się o prowadzeniu swojego auta i jego zachowaniu
- po trzecie - to dużo bezpieczniejsze niż świrowanie na ulicy
Polecam
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
no dobra dzięki, przekonaliście mnie
Samochód się nie eksploatuje za bardzo podczas takiego przejazdu? Chodzi np o opony, klocki, zawieszenie, wahacze? Bo niektórzy podchodzą do takiego przejazdu niemal driftersko
Opony - zależnie od tego jak agresywnie będziesz jechał, od jakości nawierzchni i jak miękkie są. Klocki, normalnie jak to klocki - ścierają się przy hamowaniu. Zawieszenie, wahacze - raczej nic się im nie stanie, o ile nie wypadniesz z toru
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Nawet jak wylecisz to da się szybko ogarnąć auto co w Biłgo udowodnił Maciek
Zależy jaki tor. Najlepiej zaczynać na ciasnych torach technicznych gdzie nie ma dużych prędkości a adrenalinka i tak jest - z reguły na takich jeździmy na zlotach ogólnopolskich.
Co do auta, o ile masz autko zdrowe to jedynie bieżnika trochę możesz się pozbyć Mi się ładnie niskoprofilówki zaokrągliły po bokach
btw. zawsze musi być ten pierwszy raz
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
Trochę mało tych kółek Ale warto zobaczyć co dają ciśnienia w kołach różne, jak ktoś kto jeździł idzie w zakrętach. Najlepiej zacząć spokojnie i przesuwać granicę. Bo często się zdarza że się ktoś podpali i zaraz jakaś przygoda. Drift-R trochę za wczesnie skręcasz i za mało wypuszczasz auto
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220